وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» ازدواج موقت
» جلو پنجره ایکس 60
» امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» ارزیابی نمره ۱۶ برای شهردار شال / شهردار شال استعفا کرد.

 

شاخص: رئیس شورای شهر شال با توجه به استعفای مهندس اکبرپور شهردار شال گفت: از عملکرد شهردار شال رضایت دارم و به عملکرد ۲۰ ماهه او نمره ۱۶ می دهم.

 

به گزارش صبح قزوین، ابوالفضل سید صادقی رئیس شورای شهر شال درخصوص استعفای مهندس اکبرپور شهردار شال گفت: اعضای دوره چهارم شورای شهر در تاریخ ۱۶شهریور به اتفاق اکثریت آرا، آقای مهندس اکبرپور را در سمت خود ابقا کردند اما وی بعد از مدت یک ماه از این مقام استعفا کردند و بیماری و مشکل رفت و آمد خود را دلیل بر این استعفا دانست.

وی عملکرد ۲۰ ماهه مهندس اکبرپور را رضایت بخش دانست و اذعان داشت: ایشان هم نقاط قوت داشتند و هم نقاط ضعف، اما بنده به آقای اکبرپور از ۲۰ ، نمره ۱۶ می دهم. سید صادقی بحث سنگفرش پیاده رو بلوار امام خمینی(ره) را از نقاط ضعف شهردار سابق ارزیابی کرد و افزود: بحث سنگفرش پیاده رواین بلوار یکی از معضلات امروز شهر شال است که با وجود گذشت تنها یک سال از عمر این سنگفرش ها( با توجه به هزینه ی هنگفتی که برای شهرداری داشته) – هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان- اکنون باید به فکر تعمیر خرابی ها باشیم. تا زمستان امسال بگذرد و چاره ای بیندیشیم. وی در جواب خبرنگار ما مبنی بر ادعای مهندس اکبرپور در کارشناسی بودن سنگفرش پیاده روها ابراز داشت: نه تنها در خرید سنگفرش بلکه در نصب آن، کار کارشناسی انجام نگرفته است و این مسئله به ضعف مدیریتی ایشان برمی گردد.

 

وی در ادامه در بحث معیار انتخاب شهردار شال گفت: تعهد، تخصص، برخورد درست با شهروندان و سابقه ی کاری فرد از معیارهای مهم اعضای شورا در انتخاب شهردارا ست. سید صادقی در مورد خلج سرپرست کنونی شهرداری شال گفت: بدلیل استعفای شهردار سابق آقای خلج که از کارمندان شهرداری شال بود و مدتی نیز سرپرست شهرداری شال را برعهده داشت، را تا رسیدن اعضای شورا شهر به اجماع راجع به انتخاب شهردار شال به عنوان سرپرست شهرداری شال معرفی کردیم.

 

گفتنی است که مهندس جواد خلج طایفه به مدت چهار سال از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ شهردار شهر بوئین زهرا بوده است وی همچنین مدتی سرپرستی شهرداری شال را بر عهده داشته است. رئیس شورای شهر شال پاسخگو بودن همراه با شفاف سازی را از اصول اصلی در شورای شهر دانست و خاطر نشان کرد: قصد داریم در اولین فرصت در تریبون نماز جمعه عملکرد و مطالبات و گزارش ها را به سمع و نظر مردم برسانیم کما اینکه پاسخگو بودن و شفاف سازی شعار تمام اعضای شورای این شهر است.

 

وی همچنین کمربندی خلیج فارس و احداث میدان ورودی شهر شال را از پروژه های مهم این دوره دانست و افزود: در احداث کمربندی خلیج فارس با ۹۵ درصد از مالکین به توافق رسیدیم . وی در توجیه اقتصادی این پروژه اظهار داشت: جهت منع ورود خودروهای سنگین ، که صدمات جانی و مالی به شهروندان می رساند تصمیم بر احداث این کمربندی گرفته شد.

 

ضمن اینکه این مسئله کمک ویژه ای به سیمای شهری و کم کردن هزینه های شهری خواهد داشت.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»