وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» پاسخ بخشداری شال بر یک ادعا

بخشداری شال بیشترین و نزدیکترین تعامل و همکاری را با برنامه های کمیته امداد امام (رض) داشته است.

روابط عمومی بخشداری شال طی گفتگویی با خبرنگار  بوئین نیوز گفت: بدون شک تشکیل کمیته امداد در ۱۲ اسفند ۱۳۵۷ با فرمان حضرت امام (رض) را می توان یکی از برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی  دانست که هدفش احیای ارزش های  اسلامی و انسانی  می باشد.

 تاکید  حضرت امام (رض) مبنی بر اینکه کمیته امداد  یک عمل بسیار لطیف، ظریف، شریف و خداپسندانه  است که مورد لطف عنایت خداوند تبارک و تعالی می باشد  رسالت و وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش آحاد ملت و مسئولان نهاده است چراکه  توجه به محرومان، مستمندان و فقرا  در بارگاه خداوند دارای ارزش بسیار بالای می باشد .

 در همین راستا وظیفه  شرعی و اخلاقی و انقلابی همگان می باشد که در حد توان و مقدورات خویش در جهت خدمت رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد گام بردارند و برای آخرت خویش توشه ای در بر گیرند .

واقعیت این است که در دولت نهم و دهم که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ارزش های انقلاب و امام را با افتخار بر سر دست گرفت توجه به نیاز محرومان در حوزه های مختلف  تبدیل  به یک افتخار و ارزش گردیده بود و بخشداری شال  نیز در جهت اندیشه های حضرت امام  (رض) و منویات مقام معظم رهبری و   سیاست های ارزشی دولت خدمتگزار  توجه به مسائل و نیاز های محرومان را در اولویت  برنامه های خود قرار داده است

در همین راستا  بخشداری شال در  طول سال بویژه   در مناسبت های مختلف از جمله جشن نیکوکاری ، جشن عاطفه ها و طرح مفتاح الجنه بیشترین و نزدیکترین تعامل و همکاری را با برنامه های کمیته امداد امام (رض) داشته است که مسئولان کمیته امداد استان و شهرستان بویین زهرا می توانند  گواه این ادعا باشند.

علی ایحال مجموعه بخشداری شال  با افتخار  همچنان تعامل و همکاری خود را به مجموعه کمیته امداد حضرت امام  (رض)     ادامه خواهد داد و بد اخلاقی  های  برخی از افراد که مسائل و درخواست های شخصی خود را درجریان  انجام ماموریت های اداری دخالت می دهند  خلل و خدشه ای  در انجام وظیفه این مجموعه بوجود نخواهد آورد.

 نگاه بخشداری شال  در توجه به محرومان  و تعامل با مجموعه کمیته امداد حضرت امام  (رض) فراتر از یک وظیفه اداری و سیستمی می باشد چراکه این مجموعه   همنشینی و همراهی با محرومان  را برای خود وظیفه شرعی و ارزشی  می داند و بدان افتخار می کند.

لاکن کمیته امداد امام (رض) در جهت انجام ماموریت و وظیفه  خطیر خود دارای واحد های مختلف  می باشد ؛ که واحد  جلب مشارکت  های مردمی یکی از مهم ترین ، تاثیر گذارترین و حساس ترین  واحد های مجموعه کمیته امداد  امام (رض) می باشد   چراکه جلب هدایای مردمی دارای ابعاد بسیار حساس و ظریف می باشد ؛ معهذا  افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند باید دارای شرایط ویژه ای در ابعاد اخلاقی ، امانت داری و متانت باشند.

عوامل درون سازمانی کمیته امداد در جلب کمک و مشارکت مردم بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد و اگر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند از آموزش های لازم و حسن خلق و روابط عمومی و نفوذ اجتماعی بالای برخوردار نباشند نمی توانند در جلب مشارکت مردم موفق باشند حتی بعضا رفتار و گفتار نامناسب و طلبکارانه این افراد می تواند موجب بی اعتمادی مردم به مجموعه کمیته امدا د را فراهم سازد.

 امید است که مدیریت  محترم کمیته امداد استان  توجه و حساسیت  لازم را در زمینه افرادی که به عنوان نماینده کمیته امداد جهت جلب مشارکت و هدایای  افراد حقیقی و حقوقی  بویژه در بخش شال مراجعه می کنند داشته باشند تا این افراد از حداقل صلاحیت های اخلاقی برخوردار باشند.

در پایان توجه همگان را به فرازی از بیانات حضرت امام به شورای مرکزی کمیته امداد در سال ۱۳۶۶ جلب می کنیم (( باید سعی کنید اخلاص را در تمامی کارهایتان در نظر داشته باشید و جدیت کنید که کارتان برای خداوند متعال باشد )).

 

 


نظرات شما عزیزان:

شالی
ساعت21:28---30 تير 1392
این بنده خدا باید جواب یه بچه رو هم بده

ایشون دیدش به کمیته امداد چیه بعد ببینید یه نفر تو وبلاگش درباره این بنده خدا چی نوشته بود

پاسخ:
موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»