وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» عباسپور در همایش تجلیل از مقام معلم: رسالت معلمان تربیت نیروی انسانی است

روح الله عباسپور در همایش مقام معلم در شال گفت: کارکرد معلم چه در محیط آموزشی، چه در محیط پرورشی و چه در محیط دانشگاه تربیت نیروی انسانی در جهت رشد و توسعه و تعالی کشور است.

 

وی سپس به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرهنگیان اشاره کرد و افزود: اگر ما در هر بخش از جامعه به تنهایی سرمایه گذاری نمائیم و بخش های دیگر جامعه را مورد توجه قرار ندهیم هرگز پیروز نخواهیم بود اما اگر به بعد آموزش و پرورش  توجه کنیم در واقع به همه ی ابعاد جامعه توجه کرده ایم.

 

 عباسپورادامه داد: امروز اگر هر فردی از جامعه ما در جهت رشد و توسعه اقدام نماید اگر با محوریت نظام آموزشی کشور نباشد بدون تعامل با دانشگاه و آموزش و پرورش حرکت کند این توسعه، توسعه پایدار و ارزشمندی نیست.

 

وی به اقتصاد رقابتی غرب اشاره کرد و تصریح کرد: ما زمانی می توانیم حیات اقتصادی مان را ادامه دهیم و واحدهای تولیدی زمانی می توانند ادامه حیات داشته باشند که قدرت رقابت داشته باشند. قدرت رقابت زمانی در دنیا امکان پذیر است که ما در جهت ارتقای کیفیت محصولات و تولیدات خودمان توجه جدی و وافری داشته باشیم.

 

نماینده کمیسیون آموزش مجلس افزود: زمانی می توانیم تولیدات با کیفیت داشته باشیم که در تعامل با مراکز پژوهشی، علمی و دانشگاهی باشیم. یعنی الان هم بخش صنعتی کشور و یا هر بخش که در تعامل با سیستم آموزشی، پژوهشی کشور است موفقیتش حتمی است.

 

وی با تأکید بر تولید با کیفیت در کشور اظهار داشت: مردم به دنبال محصول با کیفیتند برای تولید محصولات با کیفیت باید برای انجام امور از مشاوران فنی و صنعتی استفاده کرد.

 

وی در ادامه به صنعت خودرو سازی در ایران و عدم استفاده از پژوهش در این صنعت اشاره و خاطر نشان کرد: در وزارت دفاع به دلیل اینکه ما با مراکز علمی و پژوهشی در ارتباط هستیم در کمتر از ۲۵ سال سطح صنعت نظامی ما به جایی رسیده که بعضی از محصولات نظامی ما حائز رتبه برتردر دنیا می شود.

 

این نماینده مجلس در ادامه به نامگذاری امسال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی- اشاره کرد و بیان داشت: اگر بخواهیم حماسه ای در این دو محور صورت بگیرد با تعامل اقتصاد و سیاست می توانیم این حماسه را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به هدفمند کردن یارانه ها درجهت حماسه اقتصادی گفت: باید هم در سرعت عمل و هم نسبت به کیفیت واگذاری دقت نظر داشته باشیم و نسبت به هدفمند کردن یارانه ها باید تیز بین و دقیق باشیم.

عباسپور سپس به شرکت در انتخابات به عنوان حماسه سیاسی و تصریح کرد: حماسه سیاسی زمانی معناپیدا می کند که مردم در انتخابات پر شور تر از دوره های قبل شرکت کنند و جواب دندان شکن به غرب بدهند.

وی همچنین گفت: مشارکت حداکثری و تبعیت از ولایت  می تواند اقتصاد را هم تحت الشعاع قرار دهد که البته  در اینجا نقش معلم در آگاهی بخشی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی بسیار تأثیر گذار خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»