وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» سفر سید مرتضی حسینی به همراه هیأت پارلمانی ایران به سوریه


در راستای تقویت روابط پارلمانی ایران و سوریه و تبادل نظر درباره مسائل منطقه به‌خصوص وضعیت سوریه، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یک سفر سه روزه عازم سوریه شدند


هیات پارلمانی ایران متشکل از علاءالدین بروجردی، سید مرتضی حسینی، اسماعیل کوثری، قاسم جعفری و لاله افتخاری به دعوت گروه دوستی - پارلمانی سوریه و ایران به این سفر رفته‌اند


در این سفر، اعضای هیأت پارلمانی ایران با شیخ احمد حسون مفتی اعظم سوریه، قدری جمیل معاون نخست وزیر و از سران جبهه تغییر وآزادی، علی حیدر وزیر مشاور دولت سوریه در امور آشتی ملی و با اعضای هیات پیگیری نتایج نشست تهران برای گفتگوی ملی گفتگو کرد. همچنین با بشار اسد، رییس‌جمهور سوریه و با گروه‌های فلسطینی و احمد جبرئیل در سوریه نشستهایی را برگزار کرده است

سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اخیر گروه دوستی و پارلمانی ایران و سوریه به دمشق خاطر نشان کرد: در این سفر علاوه بر دیدار با رئیس مجلس، رئیس جمهور، وزیر خارجه و مسئول شورای امنیت سوریه با معارضان دولت سوریه نیز دیدار داشتیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود:معارضین داخلی سوریه عمدتا معتقد به گفتگو و مخالف اقدامات مسلحانه هستند و در دیداری که ما با آن ها داشتیم خواستار تسریع در انجام اصلاحات از سوی بشار اسد بودند و تاکید داشتند جنگ و اقدام مسلحانه را قبول ندارند و اذعان کردند کسانی که در سوریه دست به اقدام مسلحانه می زنند سوری نبوده و از دیگر کشورها به این کشور آمده اند.

به گفته این نماینده مجلس معارضینی که هیئت ایرانی با آن ها ملاقات داشته اند اعلام کرده اند که 12 گروه از معارضین توافقنامه ای برای آتش بس و آغاز گفتگو ها و کمک رسانی به مردم امضا کرده اند.

وی به دیدار هیئت ایرانی با رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و گفت: بشار اسد ضمن تمجید از کمک های ایران در شرایط بحران این کشور گفت که از 23 کشور تروریست ها در سوریه حضور دارند.

حسینی با اشاره به تبلیغات شبکه های العربیه و الجزیره که شرایط سوریه را جنگی نشان می دهند تاکید کرد: در این سفر هیچ نشانه ای از احتمال سقوط دولت در سوریه دیده نشد و زندگی عادی در دمشق جریان داشت و دانشگاه ها، بازار فعالیت عادی داشتند.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به نقش القاعده در اقدامات تروریستی در سوریه گفت: امریکا به دنبال ادامه دار شدن بحران در سوریه است چون شکسته شدن مقاومت به نفع رژیم صهیونیستی و درگیر شدن عناصر القاعده در سوریه هر دو به نفع امریکایی ها است.



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»