وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» درخشش شركت “صنايع غذايي كشمش شال ايران “ درهمايش تجليل از صادركنندگان برتر سال 1391


در راستاي تجليل ازصادركنندگان نمونه كشوري واستاني كه طي مراسمی با حضور آيت الله باريك بين ،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين، فتح الله كرمانشاهي معاون سازمان توسعه تجارت كشور، جمشيديها رئيس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوين و جمعي از مديران و صادر كنندگان و مديران واحدهاي توليدي – صنعتي در سالن اجتماعات استانداري قزوين برگزار شد، مهندس عزيزالله عظيمي مديرعامل موفق و پرتلاش ”كارخانجات صنايع غذايي شال ايران” به عنوان صادركننده نمونه استاني سال 91 معرفي شد و لوح تقدير خودرا از مسؤلين استاني و كشوري دريافت كرد.

مهندس عظيمي درحاشيه اين مراسم درپاسخ به سؤالات خبرنگارمااينگونه پاسخ داد.

1. باسلام و عرض تبريك جهت منتخب صادركننده نمونه استان قزوين، يك معرفي اجمالي از خودتان و تاريخچه اي از شكل گيري شركت كشمش شال بفرماييد؟

اينجانب عزيز اله عظيمي مدير عامل كارخانجات صنايع غذايي شال ايران داراي 20 سال سابقه كار ميباشم. كارخانجات صنايع غذايي شركت شال ايران در سال 75 به بهره برداري رسيده و تاكنون نيز فعال است .

2. جايگاه كيفيت محصولات شركت شما درسطح كشور و برون مرزي چطور ميباشد و علت كيفيت بالاي محصولات كشمش شال درمقايسه با انواع مشابه آن چيست؟

سعي شده از نظر كيفيت توليد و رعايت اصول بسته بندي و نوع محصول توليدي داراي برتري باشد و دقت در توليد و بسته بندي و كيفيت محصولات توليدي و رعايت استاندارد هاي لازمه دليل كيفيت خوب محصولات ما ميباشد. 

3. اشتغالزايي در شركت و زمينه فعاليت شركت و سطح نيروها در چه حدي بوده، بازارهاي هدف شما چه كشورهايي هستند؟

در حال حاضر كارخانه داراي 30 نفر نيروي كار مستقيم و 20 نفر غير مستقيم و از نظر مدارك تحصيلي داراي ليسانس ميباشند و بازارهاي هدف صادرات محصولات شركت، اوكراين – آلمان – انگليس- روماني – روسيه – عراق هستند .

4. تامين مواد اوليه شركت چگونه بوده و روند قيمت گذاري محصولات به چه صورت مي باشد و آيا تحريم ها تاثيري بر توسعه محصولات شركت شما داشته است؟

مواد اوليه توليدي و مواد بسته بندي لازمه از بازار داخلي مخصوصاً منطقه شال و تاكستان تامين ميگردد و بر حسب قيمت روز مواد اوليه و قيمت جهاني محصول تعيين قيمت ميكنيم، متاسفانه در اثر تحريم بانكي با مشكلاتي مواجه هستيم ولي سعي در حل موضوع و پيدا كردن راه حل نيز داريم.

در زمينه توسعه كمي و كيفي توليد محصولات با مشكلاتي مواجه هستيم، در حال حاضر شركت نياز به تعويض ماشين آلات بر حسب مد روز را داشته و نياز مبرم به تامين سرمايه در گردش و ثبات قيمت را داريم .

5- جناب آقاي عظيمي فكر ميكنيد صنعتي كه در آن مديريت ميكنيد چه كمكي مي تواند در زمينه تحقق حمايت از كار و سرمايه ايراني در كشور انجام دهد؟

با توسعه كارخانه در رشد و توسعه توليد محصولات باغي مخصوصاً انگور ميتوانيم موثر باشيم و زمينه ايجاد اشتغال را فراهم آوريم و با توسعه شركت ميتوانيم زمينه اشتغالزايي بيشتري را فراهم نماييم و با توجه به موقعیت منطقه شال توسعه شركت ميتواند در همه زمينه ها موثر باشد.

( اين شركت با مساحت يك هكتار و حدود 6000 متر مربع سالنهاي توليدي در قزوين – شهر شال – جاده ترانزيتي قدس بنام كارخانجات صنايع غذايي كشمش شال ايران داير گرديده است.)

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

افرا
ساعت21:18---28 دی 1391
سلام وبلاگ خيلي خيلي خوبي داري اگه دوست داشتي به من هم يه سري بزنhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(26).gif

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»