وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» بیانات امام جمعه شهر شال در مورد تشکیل فرمانداری شال، در خطبه های نماز جمعه

دوست و دشمن بخوانند و بدانند.........

امام جمعه شهر شال در خطبه دوم نماز جمعه پرشور شهر شال در میان امت شهید پرور این شهر با تایید بر تصویب فرمانداری شال از سوی هیئت دولت و شخص رئیس جمهور بر تمامی شایعات در این خصوص پایان داد.

امام جمعه شال اظهار داشت: آنچه در این راستا مهم است حفظ انسجام و وحدت و یکپارچگی برای تشکیل فرمانداری در شال است که این خواسته، آرزوی مردم شال می باشد.


حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی، امام جمعه شال در نماز جمعه این هفته شهر شال گفت: سوالات و ابهامات فراوان در مورد فرمانداری شال وجود دارد چند مطلب در این خصوص نیاز است، ما قصد ارائه گزارش کار نداریم همچنین برای فرمانداری مستقل شال اقدام کردیم که تصمیم بر اساس احساسات و تعصب محلی نبود.


موسوی اظهار داشت: مشورت ها و جلسات متعددی از ۳ سال پیش تا کنون صورت گرفته و به این نتیجه رسیدیم که برای تشکیل فرمانداری شال و شهر همسایه (اسفرورین) باید مستقلاً اقدام شود که ما برای این کار دلیل و استدلال داریم زیرا خیرو صلاح شهرما و شهر همسایه است.


امام جمعه شال گفت: اگر شکافی بین این اتحاد به وجود بیاید و عده ای بگویند فرمانداری مشترک می خواهیم مشکل ایجاد می شود.


وی در ادامه افزود: ممکن است عده ای نظرشان این باشد و با فرمانداری مشترک موافق باشند اما اینجاست که سعه ی صدر باید خود را نشان دهد.


موسوی در ادامه گفت: خدای ناکرده بحث فحاشی و موضع گیری های غلط نیست. چه بسا کسی که چنین نظر می دهد، از روی دلسوزی باشد. ناسزا گفتن کار را پیچیده می کند چرا که اولاً معصیت است و خدا کمک نمی کند و ثانیاً ایجاد تشنج می کند که در فضای متشنج کار انجام نمی شود.


وی همچنین گفت: اگر پیگیری کار فرمانداری در بستر آرامش صورت گیرد به نتیجه بهتری دست خواهیم یافت. چرا که در فضای متشنج ممکن است وزارت کشورهم تصمیم دیگری بگیرد. پس متشنج کردن فضا هم کار خلاف شرع و به ضرر شهرمان است.


موسوی شالی افزود: باید درخواست ها منطقی و مؤدبانه مطرح شود و از گمان ها و برخوردهای نادرست دوری کرد که این ها آخرت را هم تباه می کند.


وی ضمن بیان اینکه برای تشکیل فرمانداری در شال آقای عباسپور اهتمام زیادی ورزیده اند گفت: این متداول است که اگر کسی کاری انجام دهد که به ضرر رأی آوردنش باشد انجام ندهد، اما آقای عباسپور با این وجود با تلاش مضاعف پیگیر این قضیه است.


موسوی در انتهای خطبه دوم اذعان داشت: اگر می خواهید کمک کنید فراموش نکنید که هر چیز به دست خداست و ما وسیله هستیم. در روایات است که دعا قضا را برمی گرداند ولو محکم شده باشد.


وی ابراز داشت: بنده اگر احتمال می دادم این قضیه ظلم به کسی است قطعاً قدمی برنمی داشتم. کار وقتی خیر باشد باید از خداکمک خواست و در روایت است که اگر می خواهید دعایتان مستجاب شود اول برای دیگران دعا کنید.


موسوی شالی در خطبه اول ضمن بیان این حدیث از امام علی (ع) که دنیا گذرگاه و محل عبوری است که از آن عبور می کنیم و به محل استقرار ابدی می رسیم گفت: مردم در این دنیا دو دسته اند، عده ای خودشان را فروختند و نتیجه اش تباهی است، عده ای هم خودشان را خریده اند و آزاد کرده اند. کسی که خودش را می خرد یعنی با خدا معامله می کند.


وی در ادامه گفت: امام علی(ع) فرمودند: ما که داریم از این دنیا می رویم دو دسته ایم، اگر جزء دسته اول باشیم آتش را خریده ایم و اگر جزء دسته دوم باشیم از آتش خلاصی یافته ایم.


موسوی ابراز داشت: امام حسین (ع) در روز عرفه به خداوند گفت: خدایا مرا از آتش جهنم خلاصی ده که اگر این را در حقم مستجاب کنی و دعاهای دیگر مستجاب نشود من ضرری نکرده ام. هرکسی از این دنیا می رود و ما هم به زودی به آنها ملحق می شویم.

 

 

 

 

 

>>>  نظر یادتون نره  <<<

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عبدا... قموشی
ساعت20:33---2 بهمن 1391
شهرستان شال لیاقت شهرستان شدن را دارد

عاملی
ساعت15:36---11 دی 1391

خیلی جالبه که اسفرورینی ها میخوان به زور خودشون رو تو فرمانداری شال شریک کنند.
درست مثل اینه که به زور به همسایه خودت بگی من باید توی اموالت شریک بشم.
آیا همچین کاری منطقی است؟


اسفرورینی ساکن قزوین
ساعت14:38---11 دی 1391
سلام-بنده در یکی از ادارت کل استان مسئولیتی دارم و هر عزیز شالی که با امیدی نزد ما می آید با کمال ادب و احترام و عرق هم محلی بودن در حد توان پیگیر مشکلات و بر آورده شدن درخواستهایشان هستم و فرق با اسفرورینی ندارد.متأسفانه این گفته های آقای موسوی در راستای رعایت عدالت صحیح نمی باشد و این عین ناعدالتی است که با نفوذ و سفارش و خودخواهی حق دیگران را اجحاف کرد.سفارشی هم به دوستانی که ادب و احترام را مراعات نمی کنند حالا یک ساختمان با چند نفر آدم با عنوان فرمانداری در شال مستقر شود تمام دنیا می شود شال؟پس چه می شود آن ادعای پیرو پیامبر بودن که هیچ قوم و نژادی و سرزمینی نزد ایشان فرقی نداشت.! جناب آقای موسوی

پاسخ:
با تمام احترامی که برای نظر جنابعالی قائلم
لطفاً با مدرک صحبت کنید وگرنه تمام حرف های شما تهمت به یک عالم سید و بزرگوار است.
این که ایشان گفته اند شال و اسفرورین جداگانه برای فرمانداری اقدام کنند به گفته شما مربوط نیست که (پس چه می شود آن ادعای پیرو پیامبر بودن که هیچ قوم و نژادی و سرزمینی نزد ایشان فرقی نداشت.!). پس تمام کسانی که پیرو پیامبر هستند باید در یک فرمانداری سهیم شوند؟!!!
آیا این که مسئولین هر شهر و یا بخش باید خودشان برای آبادانی و پیشرفت شهرشان تلاش کنند عدم پیروی از پیامبر و تبعیض قومی و نژادی است؟؟؟!!!
ضمناً شما که ادعا میکنید در یکی از ادارت کل استان مسئولیتی دارید باید بهتر از هرکسی بدانید که تهمت زدن بدون سند و مدرک جرم است.


حسین چالی
ساعت12:40---9 دی 1391
دم همه شالیا گرم

من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم

از اعطای فرمانداری به شال که واقعا حقش بود خیلی خوشحال شدم به دست اندرکاران وبلاگ هم دست مریزاد میگم موفق باشید

پاسخ:
ممنون


محمد مهرابی محسن.
ساعت2:41---26 آذر 1391
};-};-};-};- صدها وله تقدیم شما با.};-};-};};-};-};-

محمد مهرابی محسن.جرینکج
ساعت2:37---26 آذر 1391
بابــــــا دمی گرم...اگر اسفنجو پشت گوششو بیند،فرمانداری جیی مینند.راستی ته کوبیش ای سری اطلاعتم برای وبلاگ اشتکو میگوس...اگر چمنی بیند خشتنی نشون اوندی؟باج خوبــــ
پاسخ: سلوم برا دسی درمایا چه کاری درد؟ اگر مطلبی میگو چمن مطالب دردی میخوره کپی یر اگر جیا کار دیری جی در خدمتیم.


حمیدرضا محمدحسینی
ساعت9:48---21 آذر 1391
با سلام و تشکر از شما از اخبار مربوط به فرمانداری شهر عزیزم شال. ضمنا وبلاگ زیبایی رو طراحی کرده به اسم زیبای شال مزین

نموده اید، جای قدردانی دارد.
پاسخ: ممنون نظر لطف شماست انجام وظیفه است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»