وبلاگ شهر شال
درباره وبلاگ

* حضرت آیت الله موسوی شالی (ره) *
لينك دوستان - تات زبان ها

» هیئت تکواندو شهر دانسفهان
» دانسفهانی ها
» وبلاگ shal0282
» .:. ویدئوهای وبلاگ شهر شال .:.
» روستای اسکستان شاهرود
» همین حوالی - کلورج
» وانگیا تات
» بشارت ها - آقای عاملی
» فرهنگ تات
» آوای تات - کلور
» دوستداران تالش - ( آستارا )
» زبان تاتی را پاس بداریم
» .: جدیدترین اخبار شهر شال :.
» دبیر زبان شهر شال
» مدرسه راهنمایی سید علی موسوی شالی
» سایت دهستان شال - استان اردبیل
» سایت آموزش و پرورش منطقه شال
» خبرگزاری تات
» مدرسه راهنمایی امام علی (ع) شال
» هنرستان کارودانش پروین اعتصامی شال
» هنرستان کار دانش شهید آقاحسین موسوی شالی
» پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علی اسلامی
» کتابخانه عمومی شال
» آموزشگاه شهید آیت الله مدنی شال
» وبلاگ پيشخوان خدمات دولت شهر شال
» پایگاه تات پژوهی
» گوسفند نژاد شال
» اندیشه های آیت الله موسوی شالّی
» وبلاگ شهدای شال
» یاد تات - امیر حسین حداد کلور
» مسجد جامع شهر شال
» وب سایت استاد دلنشین شالی
» دانشگاه آزاد واحد شال
» دانشگاه پیام نور شال
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شهر شال و آدرس shallcity.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینک دوستان - پیوندهای وب
» تجمع دانشجویان و دانشگاهیان شهر شال در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص)

این تجمع با حضور استادان، دانشجویان و دانشگاهیان به همراه رؤسای دانشگا‌های آزاد اسلامی، پیام نور و مسئولان شهر شال در اعتراض به تهیه و نمایش فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی در مقابل مسجد جامع این شهر و جوار گلزار شهدا برگزار شد.

سیدجعفر موسوی رئیس دانشگاه پیام نور شهر شال در این اجتماع با اشاره به پیشینه دشمنی آمریکا با ملت ایران بیان کرد: دشمنی جبهه استکبار با ملت ایران دارای سابقه دیرینه است، از جنگ جهانی دوم تا ملی شدن صعنت نفت که با ارتباط‌گیری‌های مختلف صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در مقاطع بعدی با تحرک آمریکایی‌ها علیه روحانیون، معتمدین و مراجع، آمریکایی‌ها دشمنی‌های آشکار و علنی خود را نشان دادند و همچنین با کودتاهای معتدد برای انزوای نظام اسلامی همواره تلاش کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهر شال بیان کرد: علت اصلی دشمنی آمریکا با ملت ایران وجود اسلام و تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است، آمریکایی‌ها همواره درصدد ایجاد بدبینی مردم نسبت به روحانیت، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، القا یأس، ناامیدی در جامعه بوده و هستند.

موسوی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، تیر خلاصی به قلب آمریکا بود، افزود: اگر امروز خیزش و جنبش ملت‌های بیدار را در بلاد اسلامی می‌بینیم، سفارتی از آمریکا و اسرائیل به اشغال در می‌آید و یا پرچمشان به زیر کشیده می‌شود، به برکت همین انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان، پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های گوناگون علمی نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی، انرژی هسته‌ای و رتبه درخشان علمی کشور در منطقه، همه در زمان تحریم‌ها بوده است که این مهم نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

رئیس دانشگاه پیام نور شهر شال به پروژه اسلامی هراسی و ایران هراسی که توسط آمریکایی‌ها دنبال می‌شود، اشاره کرد و افزود: دشمنی آمریکا با اصول و مبانی ماست.

موسوی ضمن تأکید بر بالا بردن بصیرت خطاب به استادان به عنوان افسران جنگ نرم و دانشجویان به عنوان سربازان جنگ نرم خاطرنشان کرد: باید همه با همیاری در این مقطع تلاش ویژه‌ای داشته باشیم، که به تعبیر مقام معظم رهبری لایه‌های پنهان جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ سخت است.

این مسئول عنوان کرد: با مدیریت صحیح، همراهی، همیاری ملت ایران و تفاهم بیشتر مسئولان، با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر تمامی نقشه‌های شوم دشمنان همچون گذشته پیروز خواهیم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


»